Post by tiaginbeastplexle on Feb 17, 2022 15:34:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt veel tokens ▞▞▞
▞▞▞ Hotel Frenzy: Home Design 2022 version ▞▞▞
Alsjeblieft teveel advertenties Ik hou van de niveaus
Pas op, ontwikkelaars hebben een week nodig om te reageren, als ze dat al doen. Ze hebben een geweldig spel ontworpen, nu hebben ze het zo aangepast dat je na een miljard advertenties moet blijven proberen om het volgende niveau te bereiken, en het duurt een paar dagen om wat beloningen te krijgen zodat je door kunt gaan, het maakt me pissig echt slecht om een periode van 24 uur aan ononderbroken advertenties door te brengen om nergens te komen, zou het niemand aanraden, ik heb gespeeld voordat ze het ontwikkelden en nu is het op geen enkel niveau eerlijk, wat er ook gebeurt!
Ik vind dit spel leuk, maar net bhut kad us hota hai ......
Ik hou van het tempo van het spel, het houdt het spannend
Hotel Frenzy: Home Design Seikkailu fcv
Ik speel dagelijks MAAR ik begin te denken dat dit een van die spellen is die zijn opgezet om je verslaafd te maken en vervolgens onmogelijk worden om een level te halen zonder echt geld uit te geven. Zo frustrerend en teleurstellend!! Kan binnenkort worden gedeïnstalleerd.
5steren omdat het egt leuk is je hebt leuke speletjes en je kunt decoreren TOP spel
We zullen zien hoe verder ik speel
Ik ben verslaafd aan dit spel. Het is zo uitdagend. Ik geef een beetje geld uit, maar het is het weinige dat ik uitgeef waard. Veel plezier met de hotels! Bijwerken alstublieft! Ik moest het spel 21/01/22 verwijderen omdat het blijft bevriezen. Ik zal een andere vinden. Het was leuk, behalve de bevriezing dan.
Ik hou van het spel, ik hou er niet van om na elke ronde een advertentie te moeten bekijken.
Brothers in Arms™ 3 Arcade qqf
Leuk spel, maar ik blijf bij level 30. Ik heb al mijn boosters gebruikt, maar ik heb nog 4 munten nodig om het level te halen. Dus ik denk dat ik het moet verwijderen.
Veel te veel advertenties
Het was best oké, maar ik heb er absoluut een hekel aan dat één personeelslid alle roomservice moet runnen (in oude games heb je twee lmao). Ik begrijp het concept en hoe het is ontworpen om de aankoop te stimuleren, maar het is zo irritant dat je op een gegeven moment gewoon vastloopt, want wat je ook doet, je hebt boosters nodig om het level te halen. Zelfs na de upgrade is het geduld van de gasten onmogelijk te beheren. Het is een spel, ik snap het, maar ik word er niet blij van. Ik heb dit spel zojuist verwijderd.
Hotel Frenzy: Home Design Äventyr cjtv
Ik kan niet verder... .
Spel is goed totdat je 2 een bepaald niveau krijgt, dan worden niveaus onmogelijk te verslaan zonder boosters te kopen die 60 tot 120 edelstenen kosten voor 3. Er zijn mogelijkheden voor gratis edelstenen en evenementen, maar het bloemschikkengebeurtenis is nutteloos, heb 70 bloemen nodig die je heb maar anderhalf uur om te krijgen en kan slechts 3 tot 7 bloemen per niveau krijgen en dat is als je zelfs het niveau kunt verslaan en ik nog een bloemenevenement moet voltooien hierdoor ... de-installatie
Hotel Frenzy: Home Design Przygodowe hkiw
Leuk om te spelen!
De verblijfsduur van de gast in de kamer is te lang.
Tussen de onredelijk hoge edelstenen die nodig zijn om te upgraden en het feit dat ik na dagen wachten om volledig te updaten en nog steeds geen level te voltooien, ik deze game niet zou aanraden.
Idc
Het is leuk en ik hou van het ontwerpaspect van dingen. Het grootste probleem dat ik heb, is dat de gasten veel te lang in hun kamer blijven, waardoor ik een rij krijg en ik herhaaldelijk niveaus verlies. Ik heb al mijn boosts moeten opgebruiken (die ik alleen gebruik als ik weet dat ik niet zonder kan winnen) omdat ik gewoon een level wilde halen. Het is vervelend en ik blijf het proberen. Ik dacht dat het iets was om te vermelden, omdat ik zeker weet dat het willekeurig is in het programma.
Ik heb een wedstrijd gewonnen, maar ze lieten me in de steek voor de laatste telling.
Het spel loopt rossen vast bij het afspelen van filmpjes (zwart beeld)
Ik ga het beoordelen omdat de app niet wordt bijgewerkt. Het duurt veel te lang voor ze om nieuwe openingen bij te werken. Laten we eens kijken hoe lang we moeten wachten op nieuwe updates🤔🤔
Je update is slecht, het spel begint te laden dan wordt het gewoon donker !!!
Ik vind dit spel echt leuk, maar net als andere Android-gebruikers kunnen het nieuwe hotel niet versieren omdat het scherm zwart is. Bericht gestuurd maar geen reactie wat teleurstellend is. Los deze bug op, want het kost veel plezier.
Advertentie razernij! Serieus, ik ben dol op dit soort games en ben meer dan bereid om er geld aan uit te geven, maar niet wanneer ik elk moment naar advertenties moet kijken, is het zo frustrerend wow-advertenties elke klik, na elke fase, 1 advertenties 2 advertenties 3 advertenties, advertenties advertenties advertenties bespaar je tijd en speel iets anders
Ik vond het spel eigenlijk wel leuk. Maar ik heb altijd problemen als het gaat om het downloaden van een nieuw level. Ze zeggen dat ik een probleem met de internetverbinding heb, zelfs als ik een uitstekende internetverbinding heb! Hoe heb ik dit opgelost???
Was leuk, maar kan nu geen levels halen zonder geld uit te geven. te frustrerend
Ik heb diamanten gekocht die ik niet heb gekregen en het is meer dan eens gebeurd
Super leuk spel
Zou het vijf sterren hebben gegeven, maar op een bepaald niveau bedriegt het spel en ik heb dit letterlijk meerdere keren zien gebeuren, waarbij ik een glimlach van de mensen zou krijgen, maar het bar-ding bovenaan zou dat niet tellen ... en ik wilde om het uit te testen om zeker te zijn en ja, het gebeurde OPNIEUW.. dus ik heb het gevoel dat bepaalde niveaus moeilijk te halen zijn, zodat jullie extra kunnen spelen... Ik vind het spel leuk, maar bepaalde niveaus maken waar ik dat niet kan geef het door, als ik het spel bedrieg, is het niet!
Het is een goed spel. De tekst zou wel wat groter mogen zijn in de sprekende delen. Ook zijn de advertenties een beetje opdringerig. Zelfs als je niet klikt om ze te bekijken, verschijnen ze na elk level en als je klikt om ze te bekijken, spelen ze veel langer dan bij andere vergelijkbare spellen
Te gek
️
Tot nu toe erg leuk!
5 altijd suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik heb diamanten gekocht, maar niet gekregen. Bah,bah, direct het spel verwijderd
Vind dit spel erg leuk.. Maar het blijft hangen
Thx voor het nieuwe hotel. Het versieren van het lobbygedeelte werkt echter niet. Het enige wat ik krijg is een zwart scherm. Plz repareren.
Veel te snel niet meer haalbaar.
Ik heb het 2 dagen gespeeld, maar het is nu al onmogelijk voor je om naar het volgende niveau te gaan zonder echt geld uit te geven, omdat je diamanten nodig hebt voor de boosters. Ik heb het al verwijderd.